Tuloksellinen Google Ads -hakumainonta Maksuton email-kurssi

Jos olet kiinnostunut Google Ads -hakumainonnan aloittamisesta tai haluat tietää, miksi hakumainontasi ei tällä hetkellä toimi kunnolla, tämä maksuton email-kurssi on sinua varten.

Tuloksellinen Google Ads -hakumainonta – maksuton email-kurssiJari Juslén

Olen tehnyt Google Ads -hakumainontaa asiakkailleni vuodesta 2009 lähtien. Tänä aikana olen nähnyt lukemattomia huonosti rakennettuja mainostilejä, joiden omistajat ovat tuskailleet tuottamattomien kampanjoidensa kanssa.

Olen myös nähnyt, miten Google Ads -hakumainonta muuttuu pohjattomasta rahakaivosta tuloskoneeksi – useimmiten vain korjaamalla muutamia kriittisiä virheitä.

Tuloksellinen Google Ads -hakumainonta -kurssiin on koottu joitakin kaikkein keskeisimpiä hakumainontaan liittyviä periaatteita, käytäntöjä ja oivalluksia, jotka olen vuosien mittaan sisäistänyt.

Kurssi on 5-osainen ja se toimitetaan viikon aikana tilauksesi yhteydessä ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

Käynnistä tehokkaamman Google Ads -hakumainonnan valmistelu jo tänään!

Jari Juslén

Tilaa maksuton email-kurssi

Tilaa MAKSUTON Tuloksellinen Google Ads -hakumainonta email-kurssi täyttämällä alla  oleva lomake.

Poimintoja Tuloksellinen Google Ads -hakumainonta -kurssin sisällöstä:

”Googlen nopean suosion kasvun taustalta löytyy yksi merkittävä päätös, jonka Googlen perustajat Larry Page ja Sergey Brin tekivät suunnitellessaan omaa hakukonettaan. He asettivat tavoitteekseen luoda hakukoneen, joka antaisi käyttäjilleen parhaat mahdolliset vastaukset mihin tahansa kysymykseen.”

”Hakukonemainonnan avainsana on osuvuus: hakukonemainostajan tulee tarjota juuri sitä, mitä hakukoneen käyttäjä etsii. Mainostajana tehtäväsi on palvella niitä ihmisiä, jotka etsivät hakukoneesta vastausta kysymykseensä.”

”Kun mainostat hakukoneessa, tavoittelet aina ihmisiä, jotka jo etsivät sinua. Hakukonetta käyttävät ihmiset, joilla on juuri sillä hetkellä mielessään jokin ongelma, johon he etsivät ratkaisua. Hakukonemainonnassa aloite on tietoa etsivällä asiakkaalla. Mainostajana tehtäväsi on tarjota hakukoneen käyttäjälle mahdollisimman tarkasti juuri sitä, mitä hän etsii.”

”Google Ads -mainonnassa mahdollisimman hyvä klikkausprosentti on kaiken muun hyvän edellytys ja lähtökohta. Ja kääntäen: huono klikkausprosentti estää sinua tehokkaasti saamasta aikaan hyviä tuloksia Google Ads -mainonnasta.”

”Pahin virhe, jonka voit tehdä, on kerätä suuri lista avainsanoja ja sijoittaa ne kaikki yhteen mainosryhmään.”