Verkkomainonnan hoito konversiopohjaisella palkkiomallilla

Maksatko mainontaasi hoitavalle kumppanille mieluummin toimenpiteistä vai tuloksista?

Konversioiden tuottamiseen keskittyvän verkkomainonnan asiantuntijana Leadstream voi tarjota mainostaja-asiakkailleen ainutlaatuisen palvelumallin:

Anna meidän hoitaa verkkomainontasi – maksat vain syntyvistä tuloksista eli konversioista

Miten verkkomainonnan konversiopohjainen palkkiomalli toimii?

Konversiopohjaisen verkkomainonnan hoidon palkkiomallin yhteydessä et maksa minkäänlaisia kiinteitä tai käytettyyn mainosbudjettiin perustuvia hallinnointipalkkioita.

Veloitamme mainontasi hoitoon käytetystä työpanoksesta mainonnan tuottamien konversioiden määrän mukaisen palkkion.

Palkkio lasketaan yksinkertaisella kaavalla kerran kuukaudessa:

Syntyneet konversiot x konversiokohtainen palkkio € = mainonnan hoitopalkkio

Jos konversioiden määrä laskee, palkkio kyseiseltä kuukaudelta on pienempi.

Jos konversioiden määrä nousee, palkkiokin on suurempi.

Palkkio sisältää:

  • Uusien mainoskampanjoiden luomisen
  • Käynnissä olevien kampanjoiden muutokset (uudet mainokset jne.)
  • Kampanjoiden jatkuvan seurannan ja optimoinnin
  • Asiakkaan toimittamien kuvien käsittelyn tarvittaessa

Palkkio ei sisällä:

  • Mainosbudjettia (asiakas maksaa mainoskulut suoraan mainosmedialle)
  • Videomainosten tuotantoa

Konversiopohjaisen palkkiomallin käytön edellytykset

Verkkomainonnan palvelukonseptimme on täysin uudenlainen. Se perustuu vuosien kokemukseen yhteistyöstä erilaisten mainostajien kanssa.

Kaikkia hyviä tuotteita ja palveluita yhdistää se, että ne eivät sovi kaikille mutta ne ovat erityisen hyviä joillekin tietyille asiakkaille.

Siksi myöskään meidän palvelukonseptimme ei ole oikea vaihtoehto ihan kaikille verkkomainostajille.

Kenelle konversiopohjainen palkkiomalli on tarkoitettu?

Ehto 1: Mainontaa tehdään mitattavien tulosten aikaansaamiseksi

Konversiopohjaisen palkkiomallin käyttö edellyttää ensinnäkin, että asiakas haluaa saavuttaa mainonnan avulla mitattavia tuloksia eli konversioita.

Konversiot voivat olla ostoksia verkkokaupoista, ja teemme mielellämme töitä verkkokauppojen kanssa (meillä on kokemusta verkkokauppojen myynnin kasvattamisesta Google- ja Facebook-mainonnan avulla vuodesta 2009 lähtien).

Mutta yhtä hyvin konversioina seurattavat tulokset voivat olla muita liiketoimintaa edistäviä tapahtumia, kuten esimerkiksi esitteiden tilauksia, verkkosivustolta lähettyjä viestejä tai tarjouspyyntöjä.

Oleellista on se, että sinulla on etukäteen päätettyjä, selkeitä ja mitattavia tulostavoitteita, joita haluat verkkomainonnalla saavuttaa.

Ehto 2: Käytössä on konversioseuranta

Yhteistyön toinen edellytys on, että asetettujen tulostavoitteiden toteutumista voidaan mitata.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että käytössä on vähintään yksi konversioseurannan järjestelmä.

Ehto 3: Vähintään 500 euron kuukausittainen mainosbudjetti

Lisäksi sinulla tulee olla verkkomainonnan budjettia käytettävissä vähintään 500 euroa per kuukausi.

Miksi tällainen budjettivaatimus?

Edellytämme budjetin alarajan saavuttamista siksi, että jos mainonnan avulla on tarkoitus tuottaa liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamista edistäviä tuloksia, on mainontaan panostettava sen verran, että syntyvien tulosten määrällä on merkitystä.

Kiinnostuitko?

Jos täytät mainostajalle asettamamme kolme ehtoa ja olet kiinnostunut aidosti win-win -henkisestä yhteistyöstä, ota yhteyttä.

Ensimmäinen askel kohti yhteistyötä on mainontasi nykytilan arviointi.

Lähetä yhteydenottopyyntösi alla olevalla lomakkeella.

Olen kiinnostunut mainonnan hoitopalvelusta konversiopohjaisella palkkiomallilla

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn